onsdag 26. august 2009

Litt om meg

Heihei :)
Første innlegg på norskbloggen min, så jeg skal skrive litt om meg selv. Jeg bor i Vestfold og går på videregående. Ellers hadde jeg ikke skrevet denne bloggen. Familien min er veldig friluftsinteresserte så det har jeg også måttet blitt. Vanskelig å slippe unna lange skiturer og turer i skog og mark. Nå har jeg jobbet hardt i flere år med å slippe å stå opp i 5-6 tida for å gå på jakt i regnet og slipper! Når jeg er hjemme er jeg sammen med venner og har det gøy. Fordi jeg ikke er spesielt aktiv som person, må jeg trene. Derfor går jeg på selvforsvar i Barkåker skoles gymsal på mandag og torsdag. Kl.19.30 på mandag og 19.00 på torsdag, hvis noen lurte. Fortsatt mulig å begynne! Folka der er kjempehyggelige!
Jeg liker veldig godt musikk og favorittbandet mitt akkurat nå er Arctic Monkeys, men det skifter fort. Hvis jeg begynner å like et band hører jeg alt for mye på det og blir lei.
Det var alt om meg for nå.

1 kommentar:

  1. Hei, Ida!

    Fin presentasjon av deg selv. Det virker som om du har et aktivt liv med mange turer og jakt. Høres spennende ut! Du skriver godt, og det er ikke mye å sette fingeren på her. Sånt liker jeg:-)

    Bjørnar

    SvarSlett