tirsdag 6. april 2010

!LOOK!

1. Hva har jeg lært om film?
Jeg vet ikke om jeg har lært så veldig mye mer om film enn jeg kunne fra før. Jeg har lært litt mer om bruk av lys og hva slags effekter de forskjellige kameravinklerene gir.
2. Positive/negative erfaringer med gruppearbeid.
Gruppearbeid er ganske vanskleig når man er mange og må fordele oppgaver. Når man bor et stykke fra hverandre er det ganske vanskelig å jobbe på ettermiddagene, spessielt når man er mange for det er vanskelig å få det til å passe med aktiviteter. Når man er mange har man også forskjelige syn på ting og det kan være positivt og negativt.
3. Hvorfor fikk ikke min gruppe reise?
Jeg tror ikke min gruppe fikk reise fordi de andre gruppene var bedre og vi ikke var forberedt nok. Vi hadde heller ikke en veldig klar kulturframføring.

1 kommentar:

  1. Fint at du er ærlig, Ida! Jeg er enig i at gruppearbeid av og til ikke fungerer så godt, men med mer trening tror jeg dere vil får det bedre til neste gang!

    SvarSlett